גדר מיוחדת עם מדבקות ויניל או צורות אחרות של שלטים

בעבר, רוב אתרי הבניה היו תחומים ומגודרים על ידי גדר איסכורית, ואילו היום ניתן לראות יותר ויותר גדר מדברת אשר תוחמת אזורים אלו. סוג זה של גדר מאפשרת את היקף אתר הבנייה בגדר עם מדבקות ויניל או צורות אחרות של שלטים המודבקים בחלק החיצוני של הגדר. המטרה של מאמץ מסוג זה היא לנצל טוב יותר את שטחי הפרסום שכבר נמצאים לאורך כל הגדר של אתר הבנייה. במקום הגדר האפורה או הלבנה המסורתית, שהייתה בשימוש נפוץ בעבר, אתרי בנייה וקבלנים רבים מפעילים כיום סוג של שילוט על הגדר סביב אזור העבודה.

גדר מדברת- שילוט לפרויקטי בנייה כצורת פרסום וקידום

זיהוי המותג והמוצר עשוי להיות מוגבר מאוד על ידי שימוש אסטרטגי על ידי הצבת גדר מדברת, שהיא גורם מרכזי למשיכת תשומת לבם של לקוחות חולפים. אתר הבנייה והמיתוג שלו אמורים להיות גלויים יותר לעוברים ושבים, ומכאן שגדר ממותגת משמשת לצורכי פרסום. באתר שבו, נניח, נבנה בניין דירות:

ניתן לספק את פרטי ההתקשרות של הקבלן לצד ההדמיות והצילומים מהפרויקט.

זהו יתרון גדול בהשוואה לאתר בנייה עם גדר רגילה, שמסתירה את הנוף העירוני ומעטה לקדם את הקבלן או חברת הבנייה האחראית על האתר.

מהם היתרונות בהדבקת מדבקות על גדר?

יש להקים גדר מדברת סביב כל אתר עבודה לפני שניתן להתחיל בבנייה.

הגדר מכסה לעתים קרובות מאות מטרים של אדמה, מה שהופך אותה למבנה הגדול ביותר באזור.

ציפוי מדבקות או שלטי פרסום על הגדר היא דרך מצוינת להעביר את המסר שלכם החוצה, במיוחד לעוברים ושבים באתר הבנייה שלכם. מדבקות המודבקות על כל הגדר באתר הבניין יכולות להפוך את העוברים והשבים ללקוחות משלמים.

גדר צבעונית וייחודית, בפרט אם היא ממוקמת בסמוך לצומת דרכים או כביש, יכולה בקלות למשוך את תשומת ליבו של לקוח פוטנציאלי ולעורר את העניין שלו בפרויקט הבנייה.

כמו כן, בעזרת גדר זו ניתן להפוך את העיר ליותר אסתטית. אף אחד לא נהנה לעבור ליד אתר בנייה. גדר ססגונית עשויה לסייע בהקלה על אי הנוחות שהולכי רגל מסוימים עלולים לחוות.

להזמנת גדר מדברת לאתר הבנייה שלכם צרו קשר עם חברת ' אברהם שלום דויד עבודת גידור'.

    X

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    ברוכים הבאים לא.ד גידור

    השאירו פרטים ונחזור אליכם


      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל