בטיחות אתרי ועובדי בנייה

עובדים בתעשיית הבנייה מסתכנים בפציעות שיכולות להתרחש כדי להשלים את תהליך הבנייה החיוני, התקנות ושירותים אחרים עבור התושבים המקומיים. בטיחות עובדי אתר הבניה נמצאת בראש סדר העדיפויות של כל קבלן, ולכן, כחלק מהחוק וגם כאמצעי זהירות, עבודות גידור סביב אתרי בניה הן הכרחיות. לחברת ' אברהם שלום דויד עבודת גידור' יש ניסיון רב בעבודות גידור, כדי להבטיח את בטיחות העובדים באתר במהלך כל תהליך העבודה. כמו כן, התקנת הגדר סביב אתר הבניהתגן לא רק על הציוד ועל העובדים עצמם, אלא גם על עוברי האורח.  

אתרי בנייה בטוחים יותר לאחר עבודות גידור מקצועיות

בכל הנוגע לאתרי בנייה, הבטיחות חייבת תמיד להיות במקום הראשון. נמצא כי ביצוע עבודות גידור סביב האתר מפחיתים את חומרת התאונות, מגבילים מכוניות ועוברי אורח מגישה לאזורי עבודה ומגנים על העובדים מפני פגיעה. את הגדר ניתן להקים ממגוון חומרי גלם זמינים, החל מיריעות פולימרים, פח מגולוון ועד לגדרות רשת. את הגדר ניתן להתאים לצרכים הספציפיים של כל פרויקט, וכמובן לבצע בגדר גם שימוש חוזר.

גדר בטיחות לפרויקטי בנייה מגדילה את המרחב האישי

כדי למנוע מהפסולת של אתר הבנייה לצאת מאתר, התקנת גדר רשת יכול להיות פתרון מעולה. היכולת של עבודות גידור למנוע תנועה לא רצויה לאזור היא אמצעי נוסף שבאמצעותו ניתן להשתמש. זה מועיל מכיוון שנוכחות הגדר מגבירה את נראות התיחום והגבולות של האזור ובמקביל גם מקטינה את הסיכון להולכי רגל ולעובדים. גדרות בטיחות לאתרי בניה הן בדרך כלל גבוהות למדי, מה שמקשה מאוד על זינוק או טיפוס מעליהן ובכך מפחית את הסבירות לתאונות.

אפשרויות שיווק הזמינות על הגדרות

לאחר שווידאם שננקטו כל אמצעי הזהירות הנדרשים, על כל עסק לשקול את מצבו הכלכלי. למזלכם, שניהם אפשריים. ניתן להקים גדר מדברת בהתאמה אישית עם לוגו או שם של חברה למטרות מיתוג ושיווק תוך הגנה על העובדים. בצורה זו חברת ' אברהם שלום דויד עבודת גידור' מאפשרת לכם לחשוף את המותג או החברה שלכם למספר רב של אנשים. לפרטים נוספים על הקמת גדר מדברת סביב אתר הבניה שלכם, צרו קשר עם חברת ' אברהם שלום דויד עבודת גידור'.

    X

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    ברוכים הבאים לא.ד גידור

    השאירו פרטים ונחזור אליכם


      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל