שער המאפשר לאנשים לעבור ולהיכנס למבנים ללא צורך בפתיחה מלאה

כאשר מדברים על המושג 'שער פשפש' יש להבין שמונח זה מתייחס לסוג של שער המאפשר לאנשים לעבור ולהיכנס למבנים (בין אם הם בתים, מבני תעשייה או מבנים ציבוריים אחרים) ללא צורך בפתיחה מלאה של השער. השער הוא פתח קטן בגדר. מתכת, אלומיניום או פלדה משמשים בדרך כלל עבור בניית שער זה, כאשר שער פשפש משתלב באופן נהדר עם גדרות ברזל ואלומיניום כאחד. כדי להגביל את הגישה למקומות רגישים, כגון בתי חולים, בתי ספר, מבני ממשלה ומגרשי ספורט, ניתן לנעול שערי פשפש באופן ידני באמצעות מנעול נפרד או צילינדר מובנה או באופן אוטומטי.

ההגדרה המלאה של המושג שער פשפש

שער פשפש נבנה מתוך מחשבה על תנועה רגלית. יש לו כנף אחת ניתנת להזזה והוא מורכב ממתכת כמו שאר השערים או לפחות רוב השערים. ניתן לנעול את השער עם מפתח אם אתם רוצים למנוע מעבר של אנשים דרך השער. במצבים בהם לא ניתן להתקין שער גדול בגלל חוסר התאמה או חוסר צורך בשינויים משמעותיים, שער פשפש הוא האפשרות המומלצת. בדרך כלל יוקם שער זה עם כנף בודדת ומנגנון פתיחה ידני. שער זה אינו חשמלי ואינו נפתח בצורה מכנית, בניגוד לחלק אחרים אשר עשויים להיות בעלי גם שתי כנפיים ומנגנון פתיחה וסגירה טלסקופי. עם זאת, ניתן להתקין מערכת חשמל מבוססת אינטרקום כדי לאפשר שליטה מרחוק על פתיחת השער.

מדוע כדאי להתקין שער פשפש?

החומר העיקרי ליצירת שער פשפש הוא אלומיניום, מה שתורם ליתרונות השונים שהוא מעניק. מכיוון שאלומיניום הוא מתכת כל כך קלה, פתיחת וסגירת השער היא פשוטה כמו משב רוח. בנוסף, מכיוון שכל הרכיבים עשויים מאותו חומר בסיסי, עיצובים ייחודיים ואביזרים מורכבים עשויים להיות כבר משולבים בשערים. שערי אלומיניום עמידים וחזקים, שכן חומר זה אינו נפגע מקורוזיה ושומר על המראה המעולה שלו לאורך זמן. כמו כן, שער זה הוא קל להתקנה מכיוון שהוא אינו דורש חיווט או התאמה מיוחדת עם רכיבים אלקטרוניים אחרים, ההתקנה שלו פשוטה ולוקחת מעט זמן. לפרטים נוספים על שער פשפש, וייעוץ מקצועי בנושא התקנתו, צרו קשר עם חברת ' אברהם שלום דויד עבודת גידור'.

    X

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    ברוכים הבאים לא.ד גידור

    השאירו פרטים ונחזור אליכם


      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל