גדר שקל מאוד לשנע להתקין ולתחזק

אם אתם זקוקים לתיחום או בידוד אזור באופן מידי, עם הקמה קלה ותחזוקה פשוטה עוד יותר, כדאי לכם לשקול אפשרות של גידור איסכורית. גידור איסכורית עשוי מיריעות פח איסכורית באורכים שונים ודרגות בידוד שונות, אותן ניתן לבחור לפי הצורך האישי שלכם. את הגדר האיסכורית קל מאוד לשנע, להתקין ולתחזק. כמו כן בקלות ניתן לפרק את היריעות ולבצע בהם שימוש חוזק במידת הצורך. באופן זה, על ידי רכישת יריעות פח אסכורית מחברת ' אברהם שלום דויד עבודת גידור' גם תקבלו שירות מעולה וחומר גלם איכותי, וגם חסכון כלכלי גדול.

שימושים והרכבה של גידור איסכורית

סגנון הבנייה המודולרי של גידור איסכורית מאפשר חופש עיצובי וטכני נרחב, וברגע שהמסגרת הבסיסית הוקמה, ניתן להקים את שאר הבנייה ללא סיוע של מומחים. יש לבנות מסגרת עבור יריעות הפח, באמצעות קורות תמיכה המחוברות עם ברגים או קורות ברזל מרותכות זו לזו. מהדקים את יריעות הפח למבנה התומך באמצעות קידוח בעץ או ברזל ובאמצעות ברגים המתאימים לחומר. לברגים יש מטרה חשובה- הם שומרים על היריעות במקום. גדר איסכורית פשוטה ביותר להקמה, ומשמשת במגוון פרויקטים בהם יש צורך לבודד אזורים, כמו אתרי בנייה.

מה הם המאפיינים החשובים של יריעות פח איסכורית

האקלים של ארץ ישראל מאופיין במזג אוויר חם במיוחד, אך איסכורית מבודדת יכולה לעמוד בפני שינויים אלו. בהתאם למצב, ניתן להשיג דרגות בידוד גבוהות על ידי ערבוב חומרי בידוד תרמוסטטיים שונים כמו פוליסטירן או פוליאוריטן. גם תעשיית המזון והחקלאות וגם התחום הרפואי עושים שימוש בלוחות גידור איסכורית מבודדים לבניית אזורים מבוקרי אקלים. הפנלים מורכבים משתי יריעות בידוד פח בעוביים משתנים, הנבחר על סמך הביצועים התרמיים הרצויים. בניגוד ליריעות מתכת, הלוחות מספקים חוזק מבני בפני עצמם, ומפחיתים את הדרישה למסגרת תומכת.

בנוסף, העלות עבור תחזוקה של גידור איסכורית היא מינימלית. לאחר הרכבת הפאנלים או יריעות הפח, עליכם לטאטא את שבבי הפח שנותרו לאחר הרכבת הברגים. כדי למנוע היווצרות חלודה על יריעות הפח באזורי החיבור. להקמת גדר איסכורית במהירות צרו קשר עם חברת ' אברהם שלום דויד עבודת גידור'.

    X

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    ברוכים הבאים לא.ד גידור

    השאירו פרטים ונחזור אליכם


      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל