דרך פשוטה לחסוך בעלויות מבלי לוותר על האיכות

יריעות פח מגולוון בעוביים משתנים הם חומר גלם נפוץ בענף הבנייה ממנו ניתן לבנות גדר איסכורית. מדובר ביריעות פח בדרך כלל בצבע לבן, אם כי צבעים אחרים זמינים בהזמנה מיוחדת. יריעות פח בעלות ביקוש גובר בענף הבניין לאורך השנים כדרך פשוטה ויעילה לחסוך בעלויות מבלי לוותר על האיכות. ליריעות מגוון רחב של שימושים, לרבות קירוי, חומר גדר, חומר מחיצה, חומר מבנה קל ועוד. חברת ' אברהם שלום דויד עבודת גידור' מומחים בהתקנת גידור איסכורית באתרי בניה ולא רק, ומספקים שירות מקצועי ואדיב בפרק זמן עבודה קצר ביותר.

מה הן התכונות של גדר איסכורית?

גדר איסכורית הבנויה מיריעות פח מגולוון יש יחס חוזק-משקל גבוה מאוד בגלל התכנון ההנדסי שלו, הכולל לרוב חתכים טרפזיים. צורה זו מחזקת את הפח ומספקת חוזק מבני לאורך ציר האורך של הפח. על ידי צירוף הקורות והיריעות, ניתן לבנות גדר יציבה בפרק זמן קצר להפליא. בגלל הפשטות שבה ניתן לייצר יריעות פח, הן משמשות יותר ויותר כחומר גלם עיקרי בתעשיות הבנייה, הייצור והחקלאות.

בגלל משקלו המועט, ניתן לשנע פח איסכורית במהירות וביעילות. תעשיות הבניין והייצור מרוויחות מכך רבות שכן הדבר מפחית את הנטל של שינוע חומרי גלם כבדים יותר. המידות הסטנדרטיות ליריעה הן 1.20 מטר רוחב ואורכים משתנים של 1 עד 6 מטר. כאשר היריעות משמשות לקירוי או לגדר, מערכת התמיכה ליריעות משתנה בהתאם לשימוש. יריעות גדר איסכורית משמשות גם ליצירת מחיצות פנימיות ואלמנטים מבניים קלים אחרים.

מדוע יריעות פח איסכורית הוא החומר המועדף עבור גידור?

בגלל העלות הנמוכה והעמידות הגבוהה שלו, פח איסכורית הוא לרוב החומר המועדף לגדר באתרי בניה ולא רק. פרויקטים ארוכי טווח יכולים להרוויח מכך, שכן ניתן להציב גדר איסכורית כדי לתחום אזורים או אתרי עבודה. ניתן להשתמש ביריעות שוב ושוב אם מפרקים אותם כראוי בהתאם להוראות היצרן, וניתן למחזר כל חלק שלא נעשה בו שימוש. אם שיקולים כלכליים ופרקטיים הם חלק מקבלת ההחלטות באתרי הבניה שלכם, צרו קשר עם חברת 'אברהם שלום דויד עבודת גידור' להתקנת גדר איסכורית כבר היום!

    X

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    ברוכים הבאים לא.ד גידור

    השאירו פרטים ונחזור אליכם


      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל