התקנה על פי בקשה מיוחדת

התקנת גדרות נדרשת לטובת תיחום שטחים. ניתן למצוא גדרות מסוגים שונים המיועדות לאנשים פרטיים, עסקים, גופים ציבוריים וכדומה. הרצון הינו, כמובן, למניעת כניסת זרים. כך בגלל ענייני בטיחות, שמירת פרטיות, ביטחון אישי ורכוש ועוד. א.ד עבודות גידור הינו עסק הפועל בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב.

התקנת גדרות בתנאי שטח שונים

התקנת גדרות מיועדת לכל תנאי שטח כולל שטחים שאינם מישוריים. המתקינים יודעים להתאים אותן לתוואי השטח. ניתן למצוא מבחר גדרות מתאימות הנבדלות אלו מאלו במפרט, בחומרים, ברמת הגימור, במחיר ועוד. בדרך כלל מדובר בגדרות קלות להתקנה ופירוק ועמידות לפגעי מזג האוויר כולל לחות. קיימות גדרות איסכורית שהן בין המקובלות ביותר. הן עשויות מיריעות פח בעובי ובמידות שונות. הן מגיעות במידות סטנדרטיות של 1.20 מטר גובה. רוחבן נע בין מטר אחד לששה מטר, אם כי, ניתן להזמין במידות אחרות. הצבעים המקובלים הם לבן וכסף. גדרות אחרות עשויות מפנל מבודד. יש גדרות רשת פשוטות, גדרות מדברות שעליהן ניתן גם לפרסם. על האחרונות מתקינים לוחות אלומיניום שעליהם מדבקים את השלטים. כך ניתן לקבל אפקט משולב של תיחום ופרסום. לכל גדר ניתן להתקין שער כניסה בהתאם למידות מבוקשות. הוא נסגר באמצעים שונים. גדר איסכורית, למשל, מתאימה מאוד לאתרי בנייה ולאתרים בהם נעשות עבודות אחרות במסגרת פרויקטים מורכבים. עם זאת, היא הינה בעל מראה אסתטי, ולכן, ניתן למצוא אותה גם אצל לקוחות פרטיים.

כל לקוח יבצע הזמנה מיוחדת המתאימה לצרכיו ובה יפרט את המידות המבוקשות, את גודל השטח המיועד לגידור וכדומה. הוא יצרף תוכניות ועל פיהן ועל פי הביקור בשטח יתוכננו חלקי הגדר. הם יורכבו על ידי צוות מיומן שמקפיד על התקנה שתעניק יציבות רבה.

עסק מסודר

א.ד עבודות גידור הינו עסק הפועל בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. השירות כולל ייעוץ, ביצוע מושלם, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו לשרת נוספים.

    X

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    ברוכים הבאים לא.ד גידור

    השאירו פרטים ונחזור אליכם


      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל